Гаряча лінія

Увага громадянам!

 

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду, оперативного реагування в межах компетенції на гострі проблеми в роботі органів юстиції Луганської області запроваджена єдина “гаряча” телефонна лінія при Головному управлінні юстиції у Луганській області, яка працює

 

у понеділок-четвер з 0800 до 1700, п‘ятницю -  з 0800 до 1545

 

за номером (0642) 50-20-44.

 

Функціонують також телефонні “лінії довіри”, створені з метою виявлення правопорушень в органах юстиції Луганської області, попередження вчинення корупційних діянь з боку працівників органів юстиції. Графіки роботи зазначених телефонних ліній опубліковані на  офіційному веб-сайті управління (http://uprjust.lg.ua) у рубриці “Прийом громадян”, а також розміщені на інформаційних стендах, які знаходяться на п’ятому поверсі будинку Луганської обласної державної адміністрації, у якому розташоване  управління.

У разі звернення на “гарячу” телефонну лінію або “лінію довіри” при Головному управлінні юстиції у Луганській області, пам‘ятайте, що необхідно:

1.Попередньо уважно ознайомитися з графіками роботи телефонних ліній та положеннями Закону України “Про звернення громадян”.

2.Якщо розгляд питання вимагає вивчення значної кількості документів, фактів, проведення додаткової перевірки тощо, то бути готовим до того, що відповідь буде підготовлена у встановлені Законом України “Про звернення громадян” строки.

3.Намагатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом, що дозволить всебічно з’ясувати шлях оптимального вирішення проблемного питання.

 

Відділ документування та контролю Головного управління юстиції у Луганській області